Contact

Checklist ACV app

Werkt de ACV app bij u niet? Graag helpen wij u om de app (weer) werkend te krijgen. Doorloop dan de volgende stappen en stuur de antwoorden naar ons KlantContactCenter (info@acv-groep.nl):

  1. Wat is uw postcode en huisnummer?
  2. Welke versie ACV app heeft u?
  3. Welke versie Android?iOS systeem heeft u?
  4. Welk toestel heeft u?
  5. Heeft u Herinneringen aan en staat het vinkje aan?
  6. Heeft u de Test Bericht optie gebruikt en wat was het resultaat?
  7. Heeft u Batterij Optimalisatie aan staan? Indien dit aanstaat kan het zijn dat de notificaties niet werken. In het geval van Android betekent dit dat Android het niet toestaat om herinneringen te laten zien omdat de app niet als ‘achtergrond’ proces werkt.

Hoe kunt u zien of Batterij Optimalisatie aan staat bij een Android 9? Doorloop de volgende stappen:

  1. Ga naar instellingen.
  2. Ga naar Apparaat onderhoud.
  3. Kies Batterij.
  4. Nu kunt u zien op welke ‘energiestand’ het toestel staat. Geoptimaliseerd dient geselecteerd te zijn met daarin dat de ACV App wel toestemming heeft voor achtergrond processen. Op andere Android versies staat dit aangegeven als ‘uit’. 

Neem voor vragen over de app contact op met ons KlantContactCenter via telefoonnummer 0318 - 648 160 of info@acv-groep.nl