Contact

ACV nu ook bereikbaar via WhatsApp

ACV nu ook bereikbaar via WhatsApp

ACV is voortaan ook bereikbaar via de gratis berichtendienst WhatsApp. Via het telefoonnummer 06-23011370 kunnen inwoners op een extra laagdrempelige manier hun vragen stellen aan ACV.

Inwoners hebben diverse mogelijkheden om een vraag te stellen of een melding, suggestie, of klacht door te geven. Ze kunnen kiezen uit e-mail, telefoon, online contactformulier, Facebook, Twitter en nu dus ook WhatsApp.

Bereikbaar zijn
“We vinden het belangrijk om onze dienstverlening voor inwoners zo goed en toegankelijk mogelijk te organiseren. Daarom willen we bereikbaar zijn via kanalen en social media die de inwoners gebruiken”, aldus Tamara Melgers, Coördinator Klantcontactcentrum van ACV.

Het klantcontactcentrum van ACV beantwoordt op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur de vragen rondom de afvalinzameling van inwoners uit de gemeenten Ede, Renkum, Veenendaal en Wageningen.  Het mobiele telefoonnummer kan alleen worden gebruikt om WhatsApp-berichten te sturen. Bellen of sms’en en het beantwoorden van groepsgesprekken is niet mogelijk.

Behoefte inwoners centraal
De contactmogelijkheid via WhatsApp past in de ambitie van ACV om de behoefte van inwoners zoveel mogelijk centraal te stellen in haar dienstverlening. Zo wordt de website van ACV binnenkort vernieuwd, waardoor bezoekers van de site meer zaken online kunnen regelen. Het gaat bijvoorbeeld om het aanvragen van de afvalpas, nieuwe kliko’s, ophalen van grofvuil en de aanhanger lenen bij het afvalbrengstation. 

 

Ga terug naar het overzicht