Wecycle actie

Van 21 april t/m 31 augustus 2018 kunt u op het afvalbrengstation weer elektrische apparaten inleveren voor het goede doel. Zij maken kans op een sponsorcheque van 1000 Euro!

Deze actie maakt onderdeel uit van de landelijke inzamelcampagne van Wecycle om het inleveren van elektrische apparaten op Afvalbrengstations stimuleren. Met het inleveren van elektrische apparaten kunnen punten verdiend worden. Dit werkt via GPS. De 25 gemeenten die op 31 augustus 2018 de meeste punten per inwoner hebben, ontvangen van Wecycle een sponsorcheque ter waarde van € 1000,- voor de inwoners gekozen goede doel:

• Gemeente Ede: Kinderdorp Bennekom
  • Gemeente Renkum: Scouting OPV Schoonoord
  • Gemeente Veenendaal: Huis van Liefde
  • Gemeente Wageningen: Stichting Minsa

Zo doet u mee

• Ga naar het Afvalbrengstation in uw gemeente.
  • Lever kleine elektrische apparaten en/of spaarlampen in.
  • Ga ter plekke op uw smartphone naar wecycle.nl/inleveren. Dit kan overigens ook via een smartphone van  iemand anders.
  • Check in bij uw gemeente en geef uw punten voor uw gemeente en daarmee automatisch voor het goede doel.
  • U ontvangt een bevestigingsmail. Bevestig uw deelname via de link in de mail. Daarin leest u direct of u een nieuw apparaat gewonnen heeft.
  • Staat uw gemeente op 31 augustus in de TOP-25, dan ontvangt het goede doel een sponsorcheque van 1000 Euro.

Over Wecycle
Wecycle is een landelijke organisatie die verantwoordelijk is voor de recycling van elektrische apparaten die ingeleverd worden op bijvoorbeeld Afvalbrengstations. Meer informatie over Wecycle en de inzamelactie: www.wecycle.nl/inleveren.