Wecycle inzamelactie elektrische apparaten en lampen

Lever kapotte elektrische apparaten en lampen in bij het afvalbrengstation!

Elektrische apparaten en spaar- of ledlampen (e-waste) kunnen door onze partner Road to Work heel goed gerecycled worden en horen zeker niet thuis in het restafval. Om iedereen te stimuleren de kapotte apparaten en lampen naar het afvalbrengstation te brengen heeft Wecycle dit jaar 2 nieuwe acties bedacht.

1. Inwoners die in de actieperiode (van 29 april tot 9 juni) e-waste inleveren bij het afvalbrengstation krijgen een memory-spel cadeau. (Op=op.)
  2. Verenigingen en stichtingen kunnen onder hun leden inleveracties organiseren en met een leuke foto of een leuk filmpje daarvan een Wecycle sponsorcheque van EUR 1.000 winnen! Wecycle stelt 25 sponsorcheques beschikbaar voor de 25 leukste, opvallendste of creatiefste inzendingen. Kijk voor de actievoorwaarden op wecylce.nl/inleveren.

Als u met uw vereniging of stichting een inleveractie heeft gedaan en de ingeleverde e-waste op het afvalbrengstation wilt inleveren, vinden wij het fijn als u dat even van tevoren meldt. Dat kan via 0318 - 648 160. Om het afvalbrengstation op te komen, heeft u ook uw afvalpas nodig.

De openingstijden van het afvalbrengstation vindt u hier. Let op: op Koningsdag zelf zijn wij gesloten. De inzamelactie van Wecycle begint op maandag 29 april.