Winterse fotowedstrijd ACV 2019!

De eerste sneeuw is gevallen in ons land. In Ede, Renkum, Renswoude, Veenendaal en Wageningen hebben we al een mooi pak gezien. Onze winterdienst is er al diverse malen op uit getrokken om de gladheid op de wegen en fietspaden te bestrijden. Bent u klaar voor een echte winter? Mutsen, wanten en winterlaarzen inmiddels bij de hand? En misschien ook uw fotocamera? Want met uw mooiste winterse foto, dit jaar gemaakt in de gemeenten Ede, Renkum, Renswoude, Veenendaal of Wageningen, kunt u meedoen aan onze winterfotowedstrijd! En de winter zou toch mooie plaatjes moeten opleveren in onze prachtige omgeving.

Mail uw winterse foto voor 21 maart naar communicatie@acv-groep.nl en vermeld:

• Winterfotowedstrijd 2019
  • Wanneer en waar de foto is gemaakt (in regio Ede, Renkum, Renswoude, Veenendaal en Wageningen)
  • Door wie de foto is gemaakt (naam en woonplaats).

Regelmatig zullen wij op onze Facebookpagina de ingezonden foto’s plaatsen, uiteraard voorzien van uw naam. (Door uw foto te mailen geeft u daarvoor toestemming.) Uit de 20 foto’s met de meeste ‘vind ik leuks’ zal onze jury 3 winnaars kiezen. Houd onze Facebookpagina dus in de gaten!

Prijzen

De makers van de 3 winnende foto’s krijgen hun foto op canvas. Daarnaast zijn er VVV-bonnen te winnen.

1e prijs: VVV-bon van EUR 50
2e prijs: VVV-bon van EUR 30
3e prijs: VVV-bon van EUR 20

Wij zien uw foto’s graag verschijnen! Veel plezier met de sneeuw, het ijs en onze echte winter!

Wilt u weten op welke wegen en fietspaden wij de gladheid bestrijden? Kijk dan eens op onze strooiroutes.