Per 1 juni nieuwe openingstijden afvalbrengstations

Vanaf 1 juni wijzigen de openingstijden van onze afvalbrengstations. Door de tijden wat aan te passen, kunnen we een avondopenstelling bieden.

Vanaf 1 juni zijn de afvalbrengstations geopend op de volgende dagen en tijden:
Maandag: 12.00 – 20.00 uur (gewijzigde tijd)
Dinsdag: 08.00 – 16.00 uur
Woensdag: 08.00 – 16.00 uur
Donderdag: 08.00 – 16.00 uur
Vrijdag: 08.00 – 16.00 uur
Zaterdag: 09.00 - 16.00 uur (gewijzigde tijd)

Avondopenstelling voor meer service

In plaats van de maandagochtend, een dagdeel van de week waarop het over het algemeen erg rustig is op het afvalbrengstation, kunt u vanaf 1 juni op maandagavond terecht. Op zaterdagochtenden kunt u een uur later terecht dan u gewend was, maar op de zaterdagmiddagen juist een uur langer dan voor 1 juni. Met de nieuwe tijden willen we tegemoet aan de wensen van veel inwoners.

Evaluatie

In het najaar gaan we evalueren of de nieuwe openingstijden inderdaad beter voldoen aan de wensen van inwoners. Daarna beslissen we of we de openingstijden aanhouden of toch terug gaan naar de oude openingstijden.

De openingstijden en het adres van onze afvalbrengstations vindt u door op de onderstaande links te klikken:

Als u vragen heeft over de nieuwe openingstijden, kunt u ons klantcontactcentrum bellen op 0318 - 648 160. U kunt uw vraag ook via whatsapp stellen op 06-230 11 370.