Doorgaan naar artikel

ACV meet klanttevredenheid

Gepubliceerd op: 31-10-2022

ACV is benieuwd naar hoe u als bewoner de inzameling van afval ervaart. Daarom voeren wij in de maand november een klanttevredenheidsonderzoek onder 5000 inwoners. We werken hierin samen met onderzoeks- en adviesbureau Integron.

De waarde van een tevredenheidsonderzoek

Wij hechten waarde aan u als inwoner en vinden het belangrijk om op verschillende manieren met u in contact te zijn. De resultaten van het onderzoek brengen in beeld welke ervaringen en verwachtingen u heeft, waardoor wij de kwaliteit van onze dienstverlening verder kunnen optimaliseren.

Doet u ook mee?

Begin november ontvangen diverse inwoners van gemeente Ede, Renkum, Renswoude, Wageningen en Veenendaal van Integron per post een uitnodiging met daarin een gebruikersnaam en wachtwoord om naar de vragenlijst te gaan. U kunt de vragenlijst via internet invullen. Het invullen zal ongeveer 15 minuten duren. Wij hopen dat u deze tijd vrij wilt maken om uw ervaring met ons te delen!

Geen brief ontvangen, wél meedoen aan het onderzoek?

Dat kan! Via de website www.integron.nl/acv kunt u uw e-mailadres en woonplaat invullen. Vervolgens krijgt u in de week van 7 november een e-mail met de vragenlijst. We danken u alvast voor uw deelname!

Uw anonimiteit wordt gewaarborgd

Integron is verplicht uw anonimiteit te waarborgen. Om die reden gebruikt Integron in haar onderzoek systeem geen namen van bewoners. Voor iedere bewoner wordt een code aangemaakt. Deze codes en de individuele beantwoording van de vragenlijst worden door Integron niet beschikbaar gesteld aan onze organisatie.

Vragen

Heeft u vragen over het onderzoek, dan kunt u contact opnemen door een e-mail te sturen naar info@acv-groep.nl