ACV meet klanttevredenheid

Gepubliceerd op: 8-10-2020

ACV is benieuwd naar hoe u als bewoner de inzameling van afval ervaart. Daarom voeren wij in de maand oktober een tevredenheidsonderzoek onder inwoners van de ' 5 ACV gemeenten' uit. We werken hierin samen met onderzoeks- en adviesbureau Integron.

De waarde van een tevredenheidsonderzoek
Wij hechten waarde aan u als inwoner en vinden het belangrijk om op verschillende manieren met u in contact te zijn. De resultaten van het tevredenheidsonderzoek brengen in beeld welke ervaringen en verwachtingen u heeft, waardoor wij de kwaliteit van onze dienstverlening kunnen optimaliseren.

Wat verwachten wij van u als inwoner?
Medio oktober ontvangen diverse inwoners van Integron een brief met daarin een gebruikersnaam en wachtwoord om naar de vragenlijst te gaan. U kunt de vragenlijst via internet invullen. Het invullen van de vragenlijst zal ongeveer 15 minuten duren. Wij hopen dat u deze tijd vrij wilt maken om uw beleving met ons te delen!

Geen brief ontvangen, wél meedoen aan het onderzoek?
Dat kan! Via de website https://www.integron.nl/acv kunt u uw e-mailadres invullen. Vervolgens krijgt u een e-mail met de vragenlijst op de eerstvolgende dinsdag of donderdag. We danken u alvast voor uw deelname!

Uw anonimiteit wordt gewaarborgd
Integron is verplicht uw anonimiteit te waarborgen. Om die reden gebruikt Integron in haar onderzoekssysteem geen namen van bewoners. Voor iedere bewoner wordt een code aangemaakt. Deze codes en de individuele beantwoording van de vragenlijst worden door Integron niet beschikbaar gesteld aan onze organisatie.

Heeft u vragen over het onderzoek, dan kunt u contact opnemen door een e-mail te sturen naar info@acv-groep.nl