Doorgaan naar artikel

Restore ontvangt wederom kwaliteitskeurmerk!

Gepubliceerd op: 10-6-2021

Het keurmerk is een kwaliteitskeurmerk voor Kringloopbedrijven en wordt beheerd door Branchevereniging Kringloopbedrijven Nederland (BKN).

De auditor heeft op alle onderdelen van het keurmerk steekproeven gehouden. Hieruit bleek dat Restore Kringloop ruimschoots voldoet aan de voorwaarden die het keurmerk stelt. Een voorbeeld hiervan is dat Restore voor iedereen een werkplek heeft, ook voor mensen die een tweede kans verdienen.

Trots op het keurmerk

De auditor trof een professionele organisatie aan. “Er is een duidelijk strategisch plan met visie op de toekomst. De winkel in Ede ziet er mooi uit en is goed ingericht.” Wij als organisatie Restore zijn erg trots op dit mooie compliment en zijn blij dat we het keurmerk weer toegekend krijgen, daar werken we samen iedere dag hard voor.

Onze garanties

Met het keurmerk laten we zien dat we op een professionele, veilige en verantwoorde manier met mensen en materialen omgaan. Door bijvoorbeeld hergebruik van materialen te stimuleren en afval te reduceren, zorgen we voor een hoog milieurendement.

Voor meer informatie over het keurmerk klik hier.

Location